Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα έχει ως στόχο να ανακεφαλαιώσει τις τέσσερεις μεγάλες ενότητες θεατρικών ασκήσεων και παιχνιδιών που προτάθηκαν και έγιναν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.