ΤΙΤΛΟΣ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΕΤΟΣ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | |
Διάλεξη 9 / Διάλεξη 9 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:27:25 | 401 |
Διάλεξη 12 / Διάλεξη 12 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:04:29 | 408 |
Διάλεξη 5 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:33:16 | 409 |
Διάλεξη 3 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:10:26 | 413 |
Μέθοδοι διδασκαλίας V / Διάλεξη 7 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:34:19 | 419 |
Διάλεξη 1 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:51:28 | 427 |
Διάλεξη 10 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 02:05:02 | 427 |
Διάλεξη 2 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:56:27 | 428 |
Διάλεξη 7 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:27:52 | 430 |
Διάλεξη 10: Μεταφράσεις συνεδριακών κειμένων ανθρωπιστικών επιστημών / Διάλεξη 10 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:19:10 | 434 |
Διάλεξη 7: Μετάφραση και πολιτισμικά αντικείμενα / Διάλεξη 7 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:50:33 | 438 |
Διάλεξη 1 / Διάλεξη 1 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:49:38 | 443 |
Διάλεξη 3 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:38:39 | 449 |
Διάλεξη 7 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:36:51 | 458 |
Η εφαρμογή της Προσέγγισης «ολοκληρωμένη εκμάθηση περιεχομένου και ξένης γλώσσας» σε ένα παιγνιώδες αλληλοδραστικό διδακτικό πλαίσιο / Διάλεξη 9 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:25:23 | 460 |
Μέθοδοι διδασκαλίας IV / Διάλεξη 5 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 01:29:27 | 468 |
Διάλεξη 4 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:38:52 | 471 |
Διάλεξη 1 / Διάλεξη 1 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2014 | 01:33:52 | 481 |
Διάλεξη 3 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 02:25:52 | 487 |
Αυτοαξιολόγηση μεταφραστών / Διάλεξη 1 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 2015 | 00:31:51 | 496 |