Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 1Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 2Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 3Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 4Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 5Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 6Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 7Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διάλεξη 8Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται μορφές βίας, αλλά και τα σύγχρονα παγκόσμια προβλήματα και οριοθετείται η Παιδαγωγική της Ειρήνης ως επιμέρους κλάδος της Παιδαγωγικής. Παράλληλα, γίνεται αντικείμενο συζήτησης η εξέλιξη του ειρηνιστικού παιδαγωγικού λόγου και της ειρηνιστικής εκπαιδευτικής πράξης από τον Κομένιο έως τη Νέα Αγωγή.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στη διάλεξη αυτή αποσαφηνίζονται περαιτέρω, αφενός, τα επιστημολογικά ερείσματα και, αφετέρου, το αντικείμενο της Παιδαγωγικής της Ειρήνης και κατόπιν παρουσιάζονται οι επιμέρους "τύποι/παραδείγματα" που αναπτύχθηκαν στους κόλπους της.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην εν λόγω διάλεξη παρουσιάζονται από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και τις μεταπτυχιακές φοιτήτριες οι σχετικές με την Παιδαγωγική της Ειρήνης "Εκπαιδεύσεις" και "Σπουδές" υπό μορφή εννοιολογικών χαρτών (mindmaps) και "posters".Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της ΕιρήνηςΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται στην εν λόγω διάλεξη τα ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία, ενώ παράλληλα αποσαφηνίζεται και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στο πλαίσιο της εν λόγω διάλεξης παρουσιάζονται, αφενός, το αντικείμενο και, αφετέρου, ο ερευνητικός προσανατολισμός της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης και θίγονται πτυχές που αφορούν στην επιθετικότητα και τη φύση του ανθρώπου.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη δίνεται έμφαση στην έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης εστιάζοντας στο πεδίο, στις ερευνητικές τεχνικές και στις μεθόδους ανάλυσης που αυτή εφαρμόζει.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παραπάνω διάλεξη παρουσιάζονται από την Α. Μητσιάλη τα ερευνητικά πορίσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή προσωπικής της έρευνας αναφορικά με τις μορφές βίας σε σύγχρονο ελληνικό Λύκειο.