Βρέθηκαν 71 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-12 01:23:05 235
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας Ι  / Διάλεξη 2 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-03 01:33:08 1394
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας ΙΙ  / Διάλεξη 3 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-10 01:41:03 950

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-24 01:48:34 861

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 327

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-10 02:06:18 387

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-03 01:41:13 501

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2015-01-08 01:05:07 319

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-05-27 00:56:09 255

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-17 02:34:59 304
Το ζήτημα των αξιών κατά τη διδασκαλία της λογοτεχνίας  / Διάλεξη 6 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-31 01:38:05 1525