Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΔιδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΔιδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΘεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΑυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΑυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΑυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΔιδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφήΓλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
σύντομη περιγραφή