Επιστημολογικός προσδιορισμός, αντικείμενο και "τύποι/παραδείγματα" της Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 2
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:58:46
|
367 |
Διάλεξη 3
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:26:09
|
364 |
Η δυσλεξία στην ενήλικη ζωή
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:49:04
|
356 |
Αξιολόγηση επιδοσης στα Μαθηματικά
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:45:56
|
352 |
Διδακτική αξιολόγηση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:48:41
|
352 |
"Εκπαιδεύσεις" και "Σπουδές" σχετικές με την Παιδαγωγική της Ειρήνης
/ Διάλεξη 3
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:33:15
|
349 |
Διάλεξη 5
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:18:10
|
336 |
Θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Κριτική Θεωρία και Κριτική Παιδαγωγική
/ Διάλεξη 4
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:06:41
|
335 |
Διδασκαλία ορθογραφίας
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2023 |
00:57:42
|
331 |
Διάλεξη 2
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:24:32
|
322 |
Podcast- Σύνεντευξη Βασίλη Αργυρόπουλου
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:20:12
|
320 |
ΔΕΠΥ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:49:29
|
319 |
Τα προγράμματα σπουδών και το παράδειγμα ενός κριτικού ειρηνιστικού προγράμματος σπουδών με θέμα "Ναζισμός". Κριτικές ειρηνιστικές παιδαγωγικές πρακτικές.
/ Διάλεξη 13
|
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:05:07
|
316 |
Διάλεξη 6
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:17:19
|
312 |
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Διγλωσσία
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:29:46
|
311 |
Έρευνα και διδακτική πράξη στην Ειδική Αγωγή
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:45:43
|
307 |
Διάλεξη 9
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:21:04
|
304 |
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και το Θέατρο Forum ως παιδαγωγικές πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 14
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:34:59
|
303 |
Καλλιέργεια αναγνωστικής ευχέρειας
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2023 |
00:44:07
|
296 |
Διάλεξη 4
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:28:14
|
287 |