ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
10ο μάθημαΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
9ο μάθημα με τον κ. ΑργυρόπουλοΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
3ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
14ο μάθημα με τον κ. ΜπότσαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στο πλαίσιο της εν λόγω διάλεξης παρουσιάζονται, αφενός, το αντικείμενο και, αφετέρου, ο ερευνητικός προσανατολισμός της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης και θίγονται πτυχές που αφορούν στην επιθετικότητα και τη φύση του ανθρώπου.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
11ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στο πλαίσιο της εν λόγω παρουσίασης οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες με την κονστρουκτιβιστική παιδαγωγική πρακτική της "συζήτησης γυάλας" πραγματεύονται το ζήτημα των εθνικών σχολικών εορτών υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
6ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παραπάνω διάλεξη παρουσιάζονται από την Α. Μητσιάλη τα ερευνητικά πορίσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή προσωπικής της έρευνας αναφορικά με τις μορφές βίας σε σύγχρονο ελληνικό Λύκειο.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρουσιάζουν τα ερευνητικά πορίσματα στα οποία κατέληξαν κατόπιν διεξαγωγής έρευνας με θέμα "Μορφές βίας στο Γυμνάσιο".ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
8ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
13ο μάθημαΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
32ο μάθημα με την κ. ΓιαζιτζίδουΕιδική αγωγή και αποτελεσματική διδασκαλία, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
2ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της ΕιρήνηςΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
37ο μάθημα με την κα ΚαραματσούκηΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
18ο μάθημα