Διάλεξη 13
/ Διάλεξη 13
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:21:05
|
215 |
Διάλεξη 12
/ Διάλεξη 12
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2014 |
02:38:39
|
220 |
Διάλεξη 11
/ Διάλεξη 11
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
|
2014 |
02:23:22
|
42 |
Διάλεξη 11
/ Διάλεξη 11
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2014 |
02:42:40
|
220 |
Διάλεξη 11
/ Διάλεξη 11
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
01:31:31
|
748 |
Διάλεξη 10
/ Διάλεξη 10
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
|
2014 |
01:36:47
|
37 |
Διάλεξη 10
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:42:08
|
226 |
Διάλεξη 10
/ Διάλεξη 10
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
01:06:12
|
1003 |
Διάλεξη 1
/ Διάλεξη 1
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
|
2013 |
01:06:45
|
42 |
Διάλεξη 1
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2014 |
02:34:59
|
568 |
Διάλεξη 1
/ Διάλεξη 1
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:02:10
|
1218 |
Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 11
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:34:01
|
238 |
ΔΕΠΥ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:49:29
|
319 |
Γονείς παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικες ανάγκες
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:38:27
|
476 |
Γνωστικά χαρακτηριστικά των παιδιών με ΕΜΔ
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:51:58
|
439 |
Βασικές έννοιες διάγνωση (2)
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:40:31
|
391 |
Βασικές έννοιες διάγνωση (1)
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:47:42
|
451 |
Αυτισμός και Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:35:24
|
522 |
Αξιολόγηση επιδοσης στα Μαθηματικά
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:45:56
|
344 |
Ανταπόκριση στην Παρέμβαση(RTI)
/ Διάλεξη 1
|
Εκπαίδευση
|
2022 |
00:27:24
|
545 |