Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
σύντομη περιγραφήΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
podcast για τη 18η ενότηταΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
33ο μάθημα με τον κ. ΜπότσαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στο πλαίσιο της εν λόγω διάλεξης παρουσιάζονται, αφενός, το αντικείμενο και, αφετέρου, ο ερευνητικός προσανατολισμός της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης και θίγονται πτυχές που αφορούν στην επιθετικότητα και τη φύση του ανθρώπου.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου.Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
σύντομη περιγραφήΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται στην εν λόγω διάλεξη τα ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία, ενώ παράλληλα αποσαφηνίζεται και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη δίνεται έμφαση στην έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης εστιάζοντας στο πεδίο, στις ερευνητικές τεχνικές και στις μεθόδους ανάλυσης που αυτή εφαρμόζει.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
37ο μάθημα με την κα ΚαραματσούκηΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρουσιάζουν τα ερευνητικά πορίσματα στα οποία κατέληξαν κατόπιν διεξαγωγής έρευνας με θέμα "Μορφές βίας στο Γυμνάσιο".Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά.Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
σύντομη περιγραφήΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Podcast από το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=JBYPyTVZBM4Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
σύντομη περιγραφήΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στο πλαίσιο της εν λόγω παρουσίασης οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες με την κονστρουκτιβιστική παιδαγωγική πρακτική της "συζήτησης γυάλας" πραγματεύονται το ζήτημα των εθνικών σχολικών εορτών υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Διάλεξη 12Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Διάλεξη 11Προβλήματα Βιοηθικής, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Διάλεξη 13Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παραπάνω διάλεξη παρουσιάζονται από την Α. Μητσιάλη τα ερευνητικά πορίσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή προσωπικής της έρευνας αναφορικά με τις μορφές βίας σε σύγχρονο ελληνικό Λύκειο.