ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
31ο μάθημα με την κ. Χιδερίδου- ΜανδαρήΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
17ο μάθημα με τον κ. ΣανδραβέληΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
15ο μάθημα με την κ. Χιδερίδου- ΜανδαρήΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
36ο μάθημα με την κ. Χιδερίδου- ΜανδαρήΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
4ο μάθημα Περιεχόμενο και ιστορική εξέλιξη της Ειδικής ΑγωγήςΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται μορφές βίας, αλλά και τα σύγχρονα παγκόσμια προβλήματα και οριοθετείται η Παιδαγωγική της Ειρήνης ως επιμέρους κλάδος της Παιδαγωγικής. Παράλληλα, γίνεται αντικείμενο συζήτησης η εξέλιξη του ειρηνιστικού παιδαγωγικού λόγου και της ειρηνιστικής εκπαιδευτικής πράξης από τον Κομένιο έως τη Νέα Αγωγή.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
30ό μάθημα με την κ. ΠαντελιάδουΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στη διάλεξη αυτή αποσαφηνίζονται περαιτέρω, αφενός, τα επιστημολογικά ερείσματα και, αφετέρου, το αντικείμενο της Παιδαγωγικής της Ειρήνης και κατόπιν παρουσιάζονται οι επιμέρους "τύποι/παραδείγματα" που αναπτύχθηκαν στους κόλπους της.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται στην εν λόγω διάλεξη τα ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία, ενώ παράλληλα αποσαφηνίζεται και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου.Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη δίνεται έμφαση στην έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης εστιάζοντας στο πεδίο, στις ερευνητικές τεχνικές και στις μεθόδους ανάλυσης που αυτή εφαρμόζει.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
18ο μάθημαΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
37ο μάθημα με την κα ΚαραματσούκηΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της ΕιρήνηςΕιδική αγωγή και αποτελεσματική διδασκαλία, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
2ο μάθημαΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
32ο μάθημα με την κ. ΓιαζιτζίδουΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
13ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
8ο μάθημαΚριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Στην ακόλουθη διάλεξη οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρουσιάζουν τα ερευνητικά πορίσματα στα οποία κατέληξαν κατόπιν διεξαγωγής έρευνας με θέμα "Μορφές βίας στο Γυμνάσιο".