Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
By the end of this module students will have gained some knowledge about: The social media platforms and some video journalism techniques that can be used for digital, creative, non-fiction, travel storytelling.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η εκφορά του λόγου στην τηλεόραση, ο τηλεοπτικός χώρος και χρόνος αποτελούν τις βασικές θεματικές της συγκεκριμένης ενότητας.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η Γλώσσα των νέων. Ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά, στοιχεία της νεανικής επικοινωνίας, το νεανικό λεξιλόγιο, κοινωνικά χαρακτηριστικά και γλωσσικές στάσεις.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Παρουσίαση εργασιών και συζήτησηTravel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
The travel journalist and communicator. Breaking into the profession - interviews with specialists in the field.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η ειδησεογραφική συνέντευξη ως είδος λόγου, η ειδησεογραφική συνέντευξη σε επιστημονικό πλαίσιο, η ανάλυση της ειδησεογραφικής συνέντευξης, μεθοδολογία: η ανάλυση συνομιλίας, επίπεδα ανάλυσης, το παιχνίδι στην πράξη.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα περιλαμβάνει α) Ανοίγματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων. Επικεφαλίδα, υπόβαθρο, εισαγωγή (Lead-in), συγκρίσεις και θεσμικές συνθήκες, οι ταυτότητες των συνεντευξιαζομένων και τα είδη των συνεντεύξεων, ο συνεντευξιαζόμενος ως συμμετέχων ενός συμβάντος και η «συνέντευξη με δημιουργό ειδήσεων» (newsmaker interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως ειδικός και η «ενημερωτική συνέντευξη» (background interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως υπέρμαχος και η «συνέντευξη αντιπαράθεσης» (debate interview). Β) Κλεισίματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων, τερματισμός, σταδιακή ολοκλήρωση.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Οργανωσιακή κρίση, Κατηγορίες κρίσεων, κυρίαρχες προσεγγίσεις στη διαχείριση κρίσεων, Επικοινωνιακή στρατηγική, ΜΜΕ & Επικοινωνιακή στρατηγική, η περίπτωση των ναυαγίων Samina Express και Sea Diamond.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενα του μαθήματος είναι: Τα μοντέλα οργάνωσης των τηλεοπτικών ειδήσεων. Δια-μεσικά μοντέλα οργάνωσης, τα σενάρια ως μοντέλα οργάνωσης , ο χαρακτηρισμός και ο πυρήνας του συμβάντος, οι λεκτικές αντιδράσεις, οι σεναριοποιήσεις. Επίσης, ο παρουσιαστής ειδήσεων της Ελληνικής τηλεόρασης. Ο παρουσιαστής-εκφωνητής, ο παρουσιαστής-«ιθύνων νους», ο παρουσιαστής-«συγγραφέας», ο παρουσιαστής-«συνομιλητής» του τηλεοπτικού κοινού, οι τίτλοι ειδήσεων και η ανάγνωσή τους.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενο του μαθήματος αποτελούν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις των ειδησεογραφικών συνεντεύξεων. Οι βασικοί κανόνες διαχείρισης του δικαιώματος λόγου: η ανάληψη συνεισφορών και η παραγωγή λόγου ειδησεογραφικής συνέντευξης. Η εναλλαγή συνεισφορών στην ειδησεογραφική συνέντευξη: βασικά προκαταρκτικά σημεία. Οι ερωτήσεις του συνεντευκτή-Οι προλογισμένες ερωτήσεις και η διαδραστική τους κατασκευή. Οι απαντήσεις ως μια από κοινού κατασκευή.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η Γλώσσα των νέων. Ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά, στοιχεία της νεανικής επικοινωνίας, το νεανικό λεξιλόγιο, κοινωνικά χαρακτηριστικά και γλωσσικές στάσεις.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Πηγές και τρόποι δανεισμού, προσαρμογή των δανείων, ο λεξιλογικός δανεισμός στη νέα ελληνική, ειδικές κατηγορίες δανείων, άλλα προϊόντα δανεισμού.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Ορισμοί του ύφους, σχετικές θεωρίες και μελέτες, προσωπικό ύφος και υφολογική μεταβολή, λόγος- ταυτότητα και εαυτός.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η έννοια της κοινωνικής τάξης , γλώσσα και κοινωνική διαστρωμάτωση, περιπτώσεις κοινωνικής και γλωσσικής διαφοροποίησης, περιορισμένος και επεξεργασμένος γλωσσικός κώδικας-χαρακτηριστικά.Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τι είναι ειδησεογραφικό πρακτορείο, Ποιες εξελίξεις όρισαν την ανάπτυξη των Ειδησεογραφικών Πρακτορείων? Σταθμοί στην Ιστορική Εξέλιξη των Ειδησεογραφικών Πρακτορείων, Συνθήκες Συνένωσης.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα πραγματεύεται θέματα όπως γλώσσα και εθνική ταυτότητα, εθνοτική πλειονότητα-μειονότητα, εθνικότητα, εθνική ταυτότητα-χαρακτηριστικά, η γλώσσα της προκατάληψης και ο εθνικιστικός λόγος.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
In this module, the instructors illustrate effective communication strategies in travel. By referring to the changing nature of travel, we study two types of travel communication strategies; the senses and the experience frame.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα διαιρείται στις εξής επιμέρους ενότητες: η κοινή νεοελληνική των ΜΜΕ (τυποποίηση, μεταβολή και νέα προφορικότητα), εννοιακές μεταφορές και λεξικές συμπαραθέσεις σε τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, και δημοσιογραφικός λόγος και γλωσσική επίγνωση των δημοσιογράφων.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το ζήτημα του γλωσσικού λάθους. Ορισμός και προβλήματα, κατηγορίες γλωσσικών λαθών και η ερμηνεία τους, λάθη που αφορούν το γλωσσικό σύστημα , λάθη που αφορούν τη χρήση της γλώσσας και λάθη που αφορούν τη γραπτή μορφή της γλώσσας.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
In this module, the instructors illustrate effective communication strategies in travel and they refer to the changing nature of travel. However, this time, we do it by studying another means of communication that facilitates sharing of our travel experiences. This form of travel communication strategy is built around experiential storytelling.