Βρέθηκαν 71 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-18 01:59:53 281

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-03-04 01:54:41 287

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-17 02:34:59 288
Ανακεφαλαίωση  / Διάλεξη 13 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα έχει ως στόχο να ανακεφαλαιώσει τις τέσσερεις μεγάλες ενότητες θεατρικών ασκήσεων και παιχνιδιών που προτάθηκαν και έγιναν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Εξάμηνο: 3o 2015-01-16 00:39:08 289
Διάλεξη 2  / Διάλεξη 2 (Γερμανός ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Διάλεξη 2
Εξάμηνο: - 2013-10-16 00:53:47 289

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2015-01-08 01:05:07 300

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-28 02:00:04 304

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 311

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-24 02:11:28 321
Διάλεξη 1  / Διάλεξη 1 (Γερμανός ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Διάλεξη 1
Εξάμηνο: - 2013-10-09 00:19:22 324

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-14 01:59:51 325

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Εξάμηνο: 1o 2014-05-13 01:06:41 325

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην εν λόγω διάλεξη παρουσιάζονται από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και τις μεταπτυχιακές φοιτήτριες οι σχετικές με την Παιδαγωγική της Ειρήνης "Εκπαιδεύσεις" και "Σπουδές" υπό μορφή εννοιολογικών χαρτών (mindmaps) και "posters".
Εξάμηνο: 1o 2014-04-29 01:33:15 335

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-31 02:01:44 342

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στη διάλεξη αυτή αποσαφηνίζονται περαιτέρω, αφενός, τα επιστημολογικά ερείσματα και, αφετέρου, το αντικείμενο της Παιδαγωγικής της Ειρήνης και κατόπιν παρουσιάζονται οι επιμέρους "τύποι/παραδείγματα" που αναπτύχθηκαν στους κόλπους της.
Εξάμηνο: 1o 2014-04-08 00:58:46 350

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-05-28 00:48:58 358

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-11 01:25:03 360
Αυθορμητισμός  / Διάλεξη 7 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-07 01:40:29 366

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-10 02:06:18 373
Διάλεξη 7  / Διάλεξη 7 (Γερμανός ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Χώρος και διαδικασίες Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Διάλεξη 7
Εξάμηνο: - 2013-12-20 01:22:30 404