Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα περιλαμβάνει α) Ανοίγματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων. Επικεφαλίδα, υπόβαθρο, εισαγωγή (Lead-in), συγκρίσεις και θεσμικές συνθήκες, οι ταυτότητες των συνεντευξιαζομένων και τα είδη των συνεντεύξεων, ο συνεντευξιαζόμενος ως συμμετέχων ενός συμβάντος και η «συνέντευξη με δημιουργό ειδήσεων» (newsmaker interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως ειδικός και η «ενημερωτική συνέντευξη» (background interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως υπέρμαχος και η «συνέντευξη αντιπαράθεσης» (debate interview). Β) Κλεισίματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων, τερματισμός, σταδιακή ολοκλήρωση.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Οι θεματικές της συγκεκριμένης ενότητας περιλαμβάνουν: τι σημαίνει «πολιτική»; πολιτική και ιδεολογία, η (πολιτική) γλώσσα ως μηχανισμός ελέγχου της σκέψης, η γλώσσα της πολιτικής και των πολιτικών, η γλώσσα της πειθούς – η δύναμη της ρητορικής, αναπαραστάσεις πολιτικού λόγου στα μέσα ενημέρωσης.