Βρέθηκαν 71 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-12 01:23:05 223

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-05 01:54:37 278

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-28 02:00:04 306

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-14 01:59:51 327

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στο πλαίσιο της εν λόγω παρουσίασης οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες με την κονστρουκτιβιστική παιδαγωγική πρακτική της "συζήτησης γυάλας" πραγματεύονται το ζήτημα των εθνικών σχολικών εορτών υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2014-11-13 01:16:02 219
Αυθορμητισμός  / Διάλεξη 7 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-07 01:40:29 369

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-31 02:01:44 345

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-30 01:34:01 234

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-24 02:11:28 324
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα  / Διάλεξη 10 (Μπονίδης ΚυριάκοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-23 02:42:39 257

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 314

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην παραπάνω διάλεξη παρουσιάζονται από την Α. Μητσιάλη τα ερευνητικά πορίσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή προσωπικής της έρευνας αναφορικά με τις μορφές βίας σε σύγχρονο ελληνικό Λύκειο.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-16 01:25:08 202

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-10 02:06:18 374

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην παρούσα διάλεξη δίνεται έμφαση στην έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης εστιάζοντας στο πεδίο, στις ερευνητικές τεχνικές και στις μεθόδους ανάλυσης που αυτή εφαρμόζει.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-09 00:58:54 252

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-03 01:41:13 488

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-17 02:34:59 292
Παραδοχές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης  / Διάλεξη 7 (Μπονίδης ΚυριάκοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στο πλαίσιο της εν λόγω διάλεξης παρουσιάζονται, αφενός, το αντικείμενο και, αφετέρου, ο ερευνητικός προσανατολισμός της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης και θίγονται πτυχές που αφορούν στην επιθετικότητα και τη φύση του ανθρώπου.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-10 01:21:44 274

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Παρουσιάζονται στην εν λόγω διάλεξη τα ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία, ενώ παράλληλα αποσαφηνίζεται και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-03 00:57:48 261

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην παρούσα διάλεξη παρουσιάζεται διεξοδικά το πεδίο της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2014-05-20 02:11:38 280

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Εξάμηνο: 1o 2014-05-13 01:06:41 328