Ο αυθορμητισμός στη σκηνική προσφορά - Ο αυθορμητισμός στη σκηνική αποδοχή και στο σκηνικό μπλοκάρισμα
/ Διάλεξη 8
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:59:51
|
330 |
Θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Κριτική Θεωρία και Κριτική Παιδαγωγική
/ Διάλεξη 4
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:06:41
|
330 |
Κινητική αντίληψη και ευαισθησία. Απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης
/ Διάλεξη 5
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:11:28
|
326 |
Συνοχή και εμπιστοσύνη στην ομάδα, κινητική αντίληψη και ευαισθησία - απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης (θεατρικές δράσεις)
/ Διάλεξη 4
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:12:19
|
316 |
Τα προγράμματα σπουδών και το παράδειγμα ενός κριτικού ειρηνιστικού προγράμματος σπουδών με θέμα "Ναζισμός". Κριτικές ειρηνιστικές παιδαγωγικές πρακτικές.
/ Διάλεξη 13
|
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:05:07
|
310 |
Σκηνικές προσφορές. Σκηνική αποδοχή και Σκηνικό μπλοκάρισμα.
/ Διάλεξη 9
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:00:04
|
308 |
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και το Θέατρο Forum ως παιδαγωγικές πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 14
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:34:59
|
296 |
Ανακεφαλαίωση
/ Διάλεξη 13
|
Παιδαγωγική
|
2015 |
00:39:08
|
294 |
Διάλεξη 2
/ Διάλεξη 2
|
Παιδαγωγική
|
2013 |
00:53:47
|
293 |
Ανάπτυξη θεατρικών χαρακτήρων: «στάση» απέναντι στη ζωή
/ Διάλεξη 3
|
Εκπαίδευση
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:54:41
|
292 |
Ανάπτυξη θεατρικών χαρακτήρων: ηλικία, επάγγελμα και σωματική ενόχληση
/ Διάλεξη 2
|
Εκπαίδευση
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:59:53
|
284 |
Κριτική Έρευνα της Ειρήνης: Ορισμός, θεμελιωτές, στόχοι, πεδίο, μορφές βίας. Ερευνητικά Ινστιτούτα της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και της Έρευνας της Ειρήνης γενικά
/ Διάλεξη 5
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:11:38
|
282 |
Σκηνικές προσφορές. Σκηνική αποδοχή και σκηνικό μπλοκάρισμα (εμβάθυνση)
/ Διάλεξη 10
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:54:37
|
280 |
Παραδοχές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 7
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:21:44
|
275 |
Ανάπτυξη θεατρικών χαρακτήρων: ζώα
/ Διάλεξη 5
|
Εκπαίδευση
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:53:17
|
266 |
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα
/ Διάλεξη 10
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:42:39
|
266 |
Ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης (άμεση, δομική και πολιτισμική βία, αντίθεση κέντρου-περιφέρειας), η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 6
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:57:48
|
262 |
Ανάπτυξη θεατρικών χαρακτήρων: επανάληψη δράσεων και εισαγωγή στην έννοια του status (επαφή με τα μάτια)
/ Διάλεξη 6
|
Εκπαίδευση
Παιδαγωγική
|
2015 |
02:03:03
|
257 |
Παρουσιάσεις διδασκαλιών. Status: σωματικό λεξιλόγιο και όλο και χαμηλότερο status
/ Διάλεξη 7
|
Εκπαίδευση
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:28:20
|
256 |
Η έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Πεδίο, ερευνητικές τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης
/ Διάλεξη 8
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:58:54
|
255 |