Βρέθηκαν 71 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Το ζήτημα των αξιών κατά τη διδασκαλία της λογοτεχνίας  / Διάλεξη 6 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-31 01:38:05 1463

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.
Εξάμηνο: 1o 2014-06-17 02:34:59 280

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-05-27 00:56:09 237

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2015-01-08 01:05:07 293

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-03 01:41:13 473

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-10 02:06:18 362

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 301

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-24 01:48:34 789
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας ΙΙ  / Διάλεξη 3 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-10 01:41:03 906
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας Ι  / Διάλεξη 2 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-03 01:33:08 1315

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-12 01:23:05 211

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-05 01:54:37 268

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-19 01:07:44 238

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-28 02:00:04 295

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-03-26 01:36:41 614
Ριζοσπαστική Παιδαγωγική  / Διάλεξη 4 (Ζάχος ΔημήτριοςΛέκτορας)

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-03-12 01:22:52 686

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-03-05 01:15:54 518

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-04-23 01:29:30 493
Περιεχόμενο του μαθήματος της λογοτεχνίας  / Διάλεξη 4 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-17 01:50:57 747

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-05-20 01:05:37 246