Βρέθηκαν 55 αποτελέσματα       Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης    Αφαίρεση Όλων 

 

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-03 01:41:13 512

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-10 02:06:18 401

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 342

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-24 02:11:28 349

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-31 02:01:44 367
Αυθορμητισμός  / Διάλεξη 7 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-07 01:40:29 393

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-14 01:59:51 351

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-28 02:00:04 332

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-05 01:54:37 299

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-12 01:23:05 249

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-19 01:07:44 272
Ανακεφαλαίωση  / Διάλεξη 13 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα έχει ως στόχο να ανακεφαλαιώσει τις τέσσερεις μεγάλες ενότητες θεατρικών ασκήσεων και παιχνιδιών που προτάθηκαν και έγιναν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Εξάμηνο: 3o 2015-01-16 00:39:08 320

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-11 01:25:03 387

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-02-12 01:32:13 612

Αντιρατσιστική, αντισεξιστική και διαπολιτισμική εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 3o 2015-02-16 01:17:43 454

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-02-17 00:41:38 726

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-18 01:59:53 302

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-02-26 01:31:12 705
Βασικές έννοιες  / Διάλεξη 2 (Ζάχος ΔημήτριοςΛέκτορας)

Αντιρατσιστική, αντισεξιστική και διαπολιτισμική εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 3o 2015-03-02 01:09:33 547
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας Ι  / Διάλεξη 2 (Αποστολίδου ΒενετίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-03-03 01:33:08 1431