Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Οι θεματικές της συγκεκριμένης ενότητας περιλαμβάνουν: τι σημαίνει «πολιτική»; πολιτική και ιδεολογία, η (πολιτική) γλώσσα ως μηχανισμός ελέγχου της σκέψης, η γλώσσα της πολιτικής και των πολιτικών, η γλώσσα της πειθούς – η δύναμη της ρητορικής, αναπαραστάσεις πολιτικού λόγου στα μέσα ενημέρωσης.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
The module outline contains: Food and Culture, What is culture? Cultures around the world, Intercultural Awareness and Competence: understanding cultural differences, Intercultural Communication; dealing with cultural differences, Travel awareness, Gastronomic heritage; Europe, UNESCO Intangible Heritage; Mediterranean Diet, Tasting Greece; foodscapes and cultural landscapes. Gastroregions. Gastronomy experiences.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
By the end of this module students will be familiar with: The different types of travel article titles and the travel narrativesTravel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
In this module, the instructors view travel through the optic of communication and they explore the linkages between travel and public communication.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
This module includes the history of Travel writing and Travel Journalism. Also, Is a travel writer also travel journalist? Can a travel journalist be called travel writer? What are the differences?Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
By the end of this module students will be familiar with: The different types of Travel ArticlesTravel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
An introduction to the course: Travel Journalism, Communication and Social Media. Course Description, Course Aims and Learning Objectives.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
In this module, the instructors look at what is heritage and they explore the relevance of travel to the heritage across the world and to the common heritage of humanity. They view travel as a force for building awareness and fostering development through the appreciation of the value of the cultural heritage, as well as the cultivation of travel literacy and the adoption of a sustainable travel in today’s mobile world. Moreover, in this module, they illustrate the active role of travel and heritage communication and journalism in the facilitation of the common heritage principle, travel literacy and sustainability.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
By the end of this module students will be familiar with: The print and on line travel publications.Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
By the end of this module students will be familiar with: The role of the photos in travel journalism and the basic composition guidelines for travel photos.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα περιλαμβάνει α) Ανοίγματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων. Επικεφαλίδα, υπόβαθρο, εισαγωγή (Lead-in), συγκρίσεις και θεσμικές συνθήκες, οι ταυτότητες των συνεντευξιαζομένων και τα είδη των συνεντεύξεων, ο συνεντευξιαζόμενος ως συμμετέχων ενός συμβάντος και η «συνέντευξη με δημιουργό ειδήσεων» (newsmaker interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως ειδικός και η «ενημερωτική συνέντευξη» (background interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως υπέρμαχος και η «συνέντευξη αντιπαράθεσης» (debate interview). Β) Κλεισίματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων, τερματισμός, σταδιακή ολοκλήρωση.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Ορισμοί του ύφους, σχετικές θεωρίες και μελέτες, προσωπικό ύφος και υφολογική μεταβολή, λόγος- ταυτότητα και εαυτός.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το ζήτημα του γλωσσικού λάθους. Ορισμός και προβλήματα, κατηγορίες γλωσσικών λαθών και η ερμηνεία τους, λάθη που αφορούν το γλωσσικό σύστημα , λάθη που αφορούν τη χρήση της γλώσσας και λάθη που αφορούν τη γραπτή μορφή της γλώσσας.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Πηγές και τρόποι δανεισμού, προσαρμογή των δανείων, ο λεξιλογικός δανεισμός στη νέα ελληνική, ειδικές κατηγορίες δανείων, άλλα προϊόντα δανεισμού.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Εισαγωγή στη ύλη και στις θεματικές του μαθήματος. Αναφορά βασικών εννοιών-στόχοι.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα διαιρείται σε τρεις επιμέρους ενότητες: η αρχική σελίδα των διαδικτυακών εφημερίδων, οι διαδικτυακές ειδήσεις και τα χαρακτηριστικά τους, ιστολόγια και διαδικτυακή δημοσιογραφία.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα διαιρείται στις εξής επιμέρους ενότητες: η κοινή νεοελληνική των ΜΜΕ (τυποποίηση, μεταβολή και νέα προφορικότητα), εννοιακές μεταφορές και λεξικές συμπαραθέσεις σε τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, και δημοσιογραφικός λόγος και γλωσσική επίγνωση των δημοσιογράφων.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η Γλώσσα των νέων. Ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά, στοιχεία της νεανικής επικοινωνίας, το νεανικό λεξιλόγιο, κοινωνικά χαρακτηριστικά και γλωσσικές στάσεις.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η Γλώσσα των νέων. Ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά, στοιχεία της νεανικής επικοινωνίας, το νεανικό λεξιλόγιο, κοινωνικά χαρακτηριστικά και γλωσσικές στάσεις.Γλώσσα και κοινωνία, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η συγκεκριμένη ενότητα αναφέρεται στο ζήτημα του γλωσσικού σεξισμού και τη σχέση με τα Μέσα. Η επικοινωνιακή ικανότητα και τα δύο φύλα, μοντέλα ανάλυσης και κατανόησης των διαφορών των φύλων στη χρήση της γλώσσας, ο γλωσσικός σεξισμός στον Τύπο και βασικά χαρακτηριστικά.