Σκηνικές προσφορές. Σκηνική αποδοχή και σκηνικό μπλοκάρισμα (συνέχεια - εμβάθυνση)
/ Διάλεξη 11
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:23:05
|
223 |
Σκηνικές προσφορές. Σκηνική αποδοχή και σκηνικό μπλοκάρισμα (εμβάθυνση)
/ Διάλεξη 10
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:54:37
|
278 |
Σκηνικές προσφορές. Σκηνική αποδοχή και Σκηνικό μπλοκάρισμα.
/ Διάλεξη 9
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:00:04
|
307 |
Ο αυθορμητισμός στη σκηνική προσφορά - Ο αυθορμητισμός στη σκηνική αποδοχή και στο σκηνικό μπλοκάρισμα
/ Διάλεξη 8
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:59:51
|
328 |
Οι εθνικές σχολικές γιορτές: συζήτηση ερευνητικών δεδομένων
/ Διάλεξη 12
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:16:02
|
221 |
Αυθορμητισμός
/ Διάλεξη 7
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:40:29
|
370 |
Κινητική αντίληψη και ευαισθησία (συνέχεια - εμβάθυνση)
/ Διάλεξη 6
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:01:44
|
346 |
Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 11
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:34:01
|
234 |
Κινητική αντίληψη και ευαισθησία. Απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης
/ Διάλεξη 5
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:11:28
|
324 |
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα
/ Διάλεξη 10
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:42:39
|
262 |
Συνοχή και εμπιστοσύνη στην ομάδα, κινητική αντίληψη και ευαισθησία - απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης (θεατρικές δράσεις)
/ Διάλεξη 4
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:12:19
|
314 |
Μορφές βίας στο σύγχρονο ελληνικό Λύκειο: μια μελέτη περίπτωσης
/ Διάλεξη 9
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:25:08
|
203 |
Συνοχή και εμπιστοσύνη στην ομάδα, κινητική αντίληψη και ευαισθησία, απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης (συνέχεια και εμβάθυνση)
/ Διάλεξη 3
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:06:18
|
375 |
Η έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Πεδίο, ερευνητικές τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης
/ Διάλεξη 8
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:58:54
|
254 |
Συνοχή της ομάδας και ανάπτυξη εμπιστοσύνης σ’ αυτήν
/ Διάλεξη 2
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:41:13
|
488 |
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και το Θέατρο Forum ως παιδαγωγικές πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 14
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:34:59
|
293 |
Παραδοχές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 7
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:21:44
|
274 |
Ερευνητικά πεδία της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης (άμεση, δομική και πολιτισμική βία, αντίθεση κέντρου-περιφέρειας), η διάχυση των αποτελεσμάτων της στην κοινωνία και ο ρόλος της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 6
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:57:48
|
262 |
Κριτική Έρευνα της Ειρήνης: Ορισμός, θεμελιωτές, στόχοι, πεδίο, μορφές βίας. Ερευνητικά Ινστιτούτα της Κριτικής Έρευνας της Ειρήνης και της Έρευνας της Ειρήνης γενικά
/ Διάλεξη 5
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:11:38
|
281 |
Θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Κριτική Θεωρία και Κριτική Παιδαγωγική
/ Διάλεξη 4
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:06:41
|
329 |