Η έρευνα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Πεδίο, ερευνητικές τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης
/ Διάλεξη 8
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
00:58:54
|
255 |
Μορφές βίας στο σύγχρονο ελληνικό Λύκειο: μια μελέτη περίπτωσης
/ Διάλεξη 9
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:25:08
|
205 |
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα
/ Διάλεξη 10
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
02:42:39
|
266 |
Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο: μία έρευνα δράσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
/ Διάλεξη 11
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:34:01
|
235 |
Οι εθνικές σχολικές γιορτές: συζήτηση ερευνητικών δεδομένων
/ Διάλεξη 12
|
Παιδαγωγική
|
2014 |
01:16:02
|
222 |
Διάλεξη 11
/ Διάλεξη 11
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2014 |
02:42:40
|
213 |
Διάλεξη 12
/ Διάλεξη 12
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2014 |
02:38:39
|
217 |
Τα προγράμματα σπουδών και το παράδειγμα ενός κριτικού ειρηνιστικού προγράμματος σπουδών με θέμα "Ναζισμός". Κριτικές ειρηνιστικές παιδαγωγικές πρακτικές.
/ Διάλεξη 13
|
Παιδαγωγική
|
2015 |
01:05:07
|
310 |
Διάλεξη 13
/ Διάλεξη 13
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:21:05
|
210 |
Μορφές βίας στο Γυμνάσιο. Μια μελέτη περίπτωσης. Η έρευνα των φοιτητών και φοιτητριών
/ Διάλεξη 15
|
Παιδαγωγική
|
2015 |
03:25:40
|
245 |
Διάλεξη 1
/ Διάλεξη 1
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:02:10
|
1212 |
Διάλεξη 2
/ Διάλεξη 2
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:13:22
|
1435 |
Διάλεξη 3
/ Διάλεξη 3
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
01:44:25
|
1093 |
Διάλεξη 2
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:24:32
|
315 |
Διάλεξη 3
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:26:09
|
359 |
Διάλεξη 4
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:28:14
|
278 |
Διάλεξη 5
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:18:10
|
331 |
Διάλεξη 6
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:17:19
|
305 |
Διάλεξη 7
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:25:38
|
259 |
Διάλεξη 8
|
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
|
2015 |
02:21:07
|
237 |