Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Στο μάθημα μελετώνται στοιχεία όπως: παύσεις, ρυθμός εκφοράς (τέμπο), χροιά, οι μεγάλοι κανόνες της οπτικο-ακουστικής γραφής.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η εκφορά του λόγου στην τηλεόραση, ο τηλεοπτικός χώρος και χρόνος αποτελούν τις βασικές θεματικές της συγκεκριμένης ενότητας.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενα του μαθήματος είναι: Τα μοντέλα οργάνωσης των τηλεοπτικών ειδήσεων. Δια-μεσικά μοντέλα οργάνωσης, τα σενάρια ως μοντέλα οργάνωσης , ο χαρακτηρισμός και ο πυρήνας του συμβάντος, οι λεκτικές αντιδράσεις, οι σεναριοποιήσεις. Επίσης, ο παρουσιαστής ειδήσεων της Ελληνικής τηλεόρασης. Ο παρουσιαστής-εκφωνητής, ο παρουσιαστής-«ιθύνων νους», ο παρουσιαστής-«συγγραφέας», ο παρουσιαστής-«συνομιλητής» του τηλεοπτικού κοινού, οι τίτλοι ειδήσεων και η ανάγνωσή τους.Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα περιλαμβάνει θεματικές όπως η σημασία Ειδ. Πρακτορείων, τι καθόρισε τις εξελίξεις, οικονομικές εξελίξεις, συνθήκες συνένωσης, νέα παγκόσμια επικοινωνιακή και πληροφοριακή Τάξη.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τι ονομάζουμε κρίση; Τα χαρακτηριστικά μιας κρίσης και τα διάφορα στάδια της, Στόχοι της Διαχείρισης κρίσεων, Ανάλυση κινδύνου, Μέθοδος Ανάλυσης Δυνατών και Αδύνατων Σημείων Ευκαιριών και Παραγόντων Κινδύνου (SWOT).Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
This module includes the history of Travel writing and Travel Journalism. Also, Is a travel writer also travel journalist? Can a travel journalist be called travel writer? What are the differences?Travel journalism, communication and social media, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
The travel journalist and communicator. Breaking into the profession - interviews with specialists in the field.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Αντικείμενα του μαθήματος είναι: Τα μοντέλα οργάνωσης των τηλεοπτικών ειδήσεων. Δια-μεσικά μοντέλα οργάνωσης, τα σενάρια ως μοντέλα οργάνωσης , ο χαρακτηρισμός και ο πυρήνας του συμβάντος, οι λεκτικές αντιδράσεις, οι σεναριοποιήσεις. Επίσης, ο παρουσιαστής ειδήσεων της Ελληνικής τηλεόρασης. Ο παρουσιαστής-εκφωνητής, ο παρουσιαστής-«ιθύνων νους», ο παρουσιαστής-«συγγραφέας», ο παρουσιαστής-«συνομιλητής» του τηλεοπτικού κοινού, οι τίτλοι ειδήσεων και η ανάγνωσή τους.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η γλώσσα των τίτλων, on τηλεοπτικών ειδήσεων, ρεπορτάζ και αφήγηση, η γλώσσα των ειδήσεων και των ρεπορτάζ.Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τι συμβαίνει σήμερα, Το πλαίσιο, λειτουργία, Ειδησεογραφικά Πρακτορεία σε Κρίση, Το νέο πεδίο – εξελίξεις.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων, Μοντέλο "Συμμετοχής της Κοινότητας στη διαχείριση μιας Καταστροφής/Κρίσης" Community Based Management (CBDM), Μοντέλο Ισχυρού - Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, Μοντέλο ανάλυσης κινδύνου, Μέθοδος Ανάλυσης Κινδύνου Υψηλού Επιπέδου (Μ.Α.Κ.Υ.Ε.), Μέθοδο Ανάλυσης Δυνατών και Αδύνατων Σηµείων, Ευκαιριών και Παραγόντων Κινδύνου (SWOT).Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τι συμβαίνει σήμερα, Το πλαίσιο, λειτουργία, Ειδησεογραφικά Πρακτορεία σε Κρίση, Το νέο πεδίο – εξελίξεις. Ιστορικά στοιχειά, Παρουσίαση των πιο γνωστών ειδησεογραφικών πρακτορείων και τα βασικά χαρακτηριστικά τους.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων, Μοντέλο "Συμμετοχής της Κοινότητας στη διαχείριση μιας Καταστροφής/Κρίσης" Community Based Management (CBDM), Μοντέλο Ισχυρού - Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, Μοντέλο ανάλυσης κινδύνου, Μέθοδος Ανάλυσης Κινδύνου Υψηλού Επιπέδου (Μ.Α.Κ.Υ.Ε.), Μέθοδο Ανάλυσης Δυνατών και Αδύνατων Σηµείων, Ευκαιριών και Παραγόντων Κινδύνου (SWOT). Δημιουργία Κοινού Συστήματος Επείγουσας Επικοινωνίας και Πληροφόρησης, Κοινό Σύστημα Επείγουσας Επικοινωνίας Και Πληροφόρησης - CECIS, Δημιουργία Βάσης Δεδομένων, Εκπαίδευση - Τεχνικές Προσομοίωσης, Μοντέλο ΕΠΙ, Εκπαίδευση στελεχών, παραδείγματαΤηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Η ειδησεογραφική συνέντευξη ως είδος λόγου, η ειδησεογραφική συνέντευξη σε επιστημονικό πλαίσιο, η ανάλυση της ειδησεογραφικής συνέντευξης, μεθοδολογία: η ανάλυση συνομιλίας, επίπεδα ανάλυσης, το παιχνίδι στην πράξη.Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τι συμβαίνει σήμερα, Το πλαίσιο, λειτουργία, Ειδησεογραφικά Πρακτορεία σε Κρίση, Το νέο πεδίο – εξελίξεις. Ιστορικά στοιχειά, Παρουσίαση των πιο γνωστών ειδησεογραφικών πρακτορείων και τα βασικά χαρακτηριστικά τους.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Ποιοι παράγοντες συντελούν στην κάλυψη ενός γεγονότος, καθορισμός ημερήσιας θεματολογίας, Κάλυψη της κρίσης από τα ΜΜΕ: Σχέση των οργανισμών ΜΜΕ με την κρίση, ο Ευρωπαϊκός τύπος για την Ελληνική κρίση, Κρίση στην Τηλεόραση.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Γιατί είναι σηµαντική η εξέταση των κρίσεων σχετικά µε την υγεία; Κάλυψη υγειονομικών κρίσεων και βασικά χαρακτηριστικά, case studies.Τηλεοπτικός Δημοσιογραφικός Λόγος, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Το μάθημα περιλαμβάνει α) Ανοίγματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων. Επικεφαλίδα, υπόβαθρο, εισαγωγή (Lead-in), συγκρίσεις και θεσμικές συνθήκες, οι ταυτότητες των συνεντευξιαζομένων και τα είδη των συνεντεύξεων, ο συνεντευξιαζόμενος ως συμμετέχων ενός συμβάντος και η «συνέντευξη με δημιουργό ειδήσεων» (newsmaker interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως ειδικός και η «ενημερωτική συνέντευξη» (background interview), ο συνεντευξιαζόμενος ως υπέρμαχος και η «συνέντευξη αντιπαράθεσης» (debate interview). Β) Κλεισίματα ειδησεογραφικών συνεντεύξεων, τερματισμός, σταδιακή ολοκλήρωση.Ειδησεογραφικές Ψηφιακές Πηγές και Διεθνείς Ειδησεογραφικοί Οργανισμοί, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Παρουσίαση των παγκόσμιων τηλεοπτικών καναλιών και τα χαρακτηριστικά τους. Οι περιπτώσεις CNN και BBC.Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Ποιοι παράγοντες συντελούν στην κάλυψη ενός γεγονότος, καθορισμός ημερήσιας θεματολογίας, Κάλυψη της κρίσης από τα ΜΜΕ: Σχέση των οργανισμών ΜΜΕ με την κρίση, ο Ευρωπαϊκός τύπος για την Ελληνική κρίση, Κρίση στην Τηλεόραση.