Βρέθηκαν 71 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αναλύει την έννοια της συνοχής της ομάδας και το πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εμπιστοσύνη στους άλλους και στην ομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκληρωτική συμμετοχή των φοιτητών/τριών (νοητική, κινησιακή, συναισθηματική) και η συνεργατική δράση στο παιχνίδι.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-17 02:12:19 313
Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα  / Διάλεξη 10 (Μπονίδης ΚυριάκοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-23 02:42:39 257

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-24 02:11:28 323

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη η Θ. Αγάπογλου παρουσιάζει τα πορίσματα μίας Έρευνας δράσης που διεξήγαγε σε ελληνικό Δημοτικό σχολείο με θέμα "Δημιουργώντας ένα σχολικό "πολιτισμό ειρήνης" για παιδιά Ρομά.
Εξάμηνο: 1o 2014-10-30 01:34:01 234

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ακολουθεί η απελευθέρωση της σωματικής έκφρασης μέσω της παντομίμας, όπου χρησιμοποιούνται όλες οι αισθήσεις και η απελευθέρωση της συγκινησιακής έκφρασης μέσω της κίνησης. Άμεση αντίδραση (λεκτική και μη λεκτική) σε εξωτερικό ερέθισμα.
Εξάμηνο: 3o 2014-10-31 02:01:44 344
Αυθορμητισμός  / Διάλεξη 7 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-07 01:40:29 368

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στο πλαίσιο της εν λόγω παρουσίασης οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες με την κονστρουκτιβιστική παιδαγωγική πρακτική της "συζήτησης γυάλας" πραγματεύονται το ζήτημα των εθνικών σχολικών εορτών υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2014-11-13 01:16:02 219

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Αναλύεται η έννοια του αυθορμητισμού και ακολουθούν σκηνικές «προσφορές» και άμεση αντίδραση.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-14 01:59:51 326

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-11-28 02:00:04 305

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-05 01:54:37 277

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-12 01:23:05 222

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα αυτή βασίζεται στην κατανόηση και αποδοχή της λεκτικής και μη-λεκτικής έκφρασης του άλλου, στη συνεργατική δημιουργία ανά δύο και στην ομαδική συνεργατική δημιουργία.
Εξάμηνο: 3o 2014-12-19 01:07:44 244

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην εν λόγω διάλεξη αναπτύσσονται από το διδάσκοντα οι παιδαγωγικοί πόροι και οι πρακτικές της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης.
Εξάμηνο: 1o 2015-01-08 01:05:07 305
Ανακεφαλαίωση  / Διάλεξη 13 (Παπαγεωργίου ΕυαγγελίαΕΕΠ)

Θεατρική Αγωγή για Έκφραση και Επικοινωνία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ενότητα έχει ως στόχο να ανακεφαλαιώσει τις τέσσερεις μεγάλες ενότητες θεατρικών ασκήσεων και παιχνιδιών που προτάθηκαν και έγιναν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Εξάμηνο: 3o 2015-01-16 00:39:08 291

Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Στην ακόλουθη διάλεξη οι μεταπτυχιακές φοιτήτριες και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρουσιάζουν τα ερευνητικά πορίσματα στα οποία κατέληξαν κατόπιν διεξαγωγής έρευνας με θέμα "Μορφές βίας στο Γυμνάσιο".
Εξάμηνο: 1o 2015-01-22 03:25:40 240

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-11 01:25:03 361

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-02-12 01:32:13 592

Διδακτική της λογοτεχνίας, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 5o 2015-02-17 00:41:38 672

Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 4o 2015-02-18 01:59:53 283

Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

σύντομη περιγραφή
Εξάμηνο: 6o 2015-02-26 01:31:12 687